7/24 esasına dayalı olarak hizmet sunan Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası Birimi, son 6 ayda vatandaşlardan gelen 10 bini aşkın istek, talep ve şikayeti çözüme ulaştırdı. Vatandaşlar ve Büyükşehir Belediyesi arasında köprü görevi gören Çözüm Masası vatandaşlara ve şehir dışından gelen misafirlere şehri tanıtıcı programlar da düzenliyor.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası Birimi son 6 ayda vatandaşlardan gelen 10 bini aşkın istek, talep ve şikâyeti çözüme ulaştırdı. Vatandaşlar ve Büyükşehir Belediyesi arasında köprü görevi gören Çözüm Masası, istek talep ve şikâyetlerin çözüme ulaştırmanın yanı sıra vatandaşlara ve şehir dışından gelen misafirlere şehri tanıtıcı programlar düzenlemeye devam ediyor.

Çeşitli gün ve haftalara özel programlar
Çözüm Masası Birimi düzenlediği çeşitli faaliyetlerle Büyükşehir Belediyesi ve vatandaş arasında köprü görevi üstleniyor. Çözüm Masası son 6 ayda çeşitli gün ve haftalara özel etkinlikler gerçekleştirdi. Bu kapsamda Kadınlar Günü münasebetiyle ‘Haydi Kadınlar Sinemaya’ adlı sinema etkinliği, 23 Nisan Çocuk Bayramı münasebetiyle şehrin muhtelif yerlerindeki okullarda çocuklara boya ve boyama kitabı hediyesi, ‘Sıfır Atık’ projesi kapsamında şehrin dört bir yanında açılan stantlarda bez çanta dağıtımı, Kütüphane Haftasında üniversite öğrencilerine hediye kitap gibi etkinlikler gerçekleştirdi.

Hizmet tanıtım gezileri
‘Şehri Hissetmek Tanımakla Başlar’ sloganıyla vatandaşlara ve şehir dışından gelen misafirlere hizmet tanıtım gezileri düzenleyen Çözüm Masası Birimi, SAGİF fuar alanı ve Sapanca’da düzenlenen Karavan Kamp gibi organizasyonlarda ise stant kurarak şehri tanıtıcı etkinlikler düzenledi. 7/24 esasına dayalı olarak hizmet sunan Çözüm Masası, yıl boyunca sorunları çözüme ulaştırma ve şehri tanıtma gibi etkinliklere hizmet vermeye devam edecek.