Alo 185 Çağrı Merkezi ile vatandaşların SASKİ’ye ilişkin talep ve istekleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturuluyor. SASKİ Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, 2017 yılı içerisinde 907 bin istek ve talebin birimlere aktarıldığı ifade edildi.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Alo 185 Çağrı Merkezi, 2017 yılında 907 bin çağrıyı yanıtladı. Sakarya’nın tüm ilçelerinden vatandaşların istek ve talepleri Alo 185 aracılığıyla SASKİ’ye ulaştırıldı. 7 gün 24 saat kesintisiz bir şekilde hizmet sunan Alo 185 Çağrı Merkezi ile vatandaşların istek ve talepleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturuldu.

121 binlik artış
SASKİ Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “Vatandaşlarımıza en iyi şekilde hizmet sunmak için var gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz. 7 gün 24 saat ulaşılabilen Alo 185 Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımızın su ve kanalizasyona dair talepleri, kaçak su ihbarı, fatura ve abonelik gibi tüm işlemleri hızlı ve kolay bir şekilde yapılabiliyor. 2017 yılı içerisinde vatandaşlarımızdan 907 bin talep ve istek Alo 185 Çağrı Merkezimiz aracılığıyla SASKİ’ye ulaştırıldı. 2016 yılında ulaştırılan talep ve istek sayısı ise 786 bin. Alo 185 aracılığıyla ulaştırılan talep ve isteklerde 121 binlik bir artış var. Çağrı Merkezi’nde hizmet sunan personellerimiz tarafından ilgili birimlere iletilen istek ve talepler 2017 yılında hızlı bir şekilde çözüme kavuşturuldu. SASKİ varsa çözüm de var. Yılın her günü ve her saati vatandaşlarımızın bir telefon kadar yakınındayız” denildi.